top of page

מדוע תוכן אורגני הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת קמפיינים ממומנים


בין אם מדובר בקמפיינים ממומנים בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם, קמפיינים ממומנים הם אמצעי יעיל להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית ולהביא תוצאות מיידיות. עם זאת, כדי שההשפעה שלהם תהיה מתמשכת, הם חייבים להיות חלק מאסטרטגיה רחבה יותר, הכוללת גם תוכן אורגני שמבוסס על יצירת קשרים אמיתיים עם הקהל. תוכן ממומן מביא את הלקוחות לדלת הקדמית, אך תוכן אורגני הוא מה שמחזק את הקשר ומבטיח שהם יישארו לאורך זמן.


הגדרת מטרות הקמפיין וקהל היעד

כל קמפיין ממומן מתחיל בהגדרת מטרות ברורות. לדוגמה, האם המטרה היא

להגדיל מכירות של מוצר חדש?

להגדיל את התנועה לאתר?

או אולי להשיג לידים חדשים לשירות מסוים?

לאחר שהמטרות מוגדרות, יש למקד את הקמפיין לקהל היעד המתאים ביותר. קמפיין מוצלח יידע לדבר בשפה הנכונה לקהל המדויק, ולפגוע בצרכים ובבעיות שלהם.


המודעות הממומנות מביאות לתוצאות מיידיות: חשיפה רחבה, תנועה לאתר ולדפי נחיתה, ויצירת עניין מיידי. אך החיבור האמיתי עם הלקוחות נבנה דרך התוכן שהם צורכים לאחר ההקלקה על המודעה.


תוכן אורגני: בניית אמון וקשר ארוך טווח

תוכן אורגני הוא הלב של בניית קשר מתמשך עם הלקוחות. בניגוד למודעות שמטרתן היא להשיג פעולה מיידית, התוכן האורגני בונה את האמון על פני זמן ומספק ללקוחות ערך מתמשך. דרך מאמרים, מדריכים, סרטונים ופוסטים ברשתות החברתיות, תוכלו לבנות מערכת יחסים אמיתית עם הקהל שלכם, לעורר מעורבות ולגרום להם לחזור שוב ושוב.


היתרון הגדול של תוכן אורגני הוא היכולת שלו להראות ללקוחות שאתם מבינים את הצרכים והאתגרים שלהם. כאשר לקוח נחשף לתוכן שימושי, הוא לא רק רואה בכם עסק שמוכר, אלא מותג שנמצא שם בשבילו לאורך כל הדרך.


דוגמה מהשטח: עסק למכירת מוצרי טיפוח

חברת טיפוח השיקה קמפיין ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, שבו הוצגו מוצרים חדשים לפנים עם מבצעים מיוחדים. המודעות הממומנות יצרו תנועה רבה לאתר ודף הנחיתה, אבל השלב המכריע היה מה שהלקוחות ראו כשהגיעו לאתר.


האתר היה מלא במאמרים על טיפוח עור, מדריכים לשימוש במוצרים וטיפים לתחזוקה יומיומית של עור פנים בריא. התוכן האורגני סיפק ללקוחות ערך נוסף, לימד אותם איך לטפל בעור שלהם בצורה הנכונה, ועזר להם להבין למה המוצרים של החברה הם הפתרון המתאים. התוצאה הייתה שהם לא רק רכשו מוצרים, אלא חזרו שוב לאתר כדי לקבל טיפים נוספים ולרכוש מוצרים נוספים. הקמפיין הממומן הביא את הלקוחות הראשוניים, אך התוכן האורגני הוא מה ששמר אותם והפך אותם ללקוחות נאמנים.


יצירת מערכת יחסים ארוכה עם התוכן האורגני

המודעות הממומנות הן רק השלב הראשון ביצירת מערכת יחסים עם הלקוחות. לאחר שהלקוחות מבקרים באתר או נחשפים למותג דרך מודעה ממומנת, עליכם להמשיך לספק להם תוכן רלוונטי ואיכותי שמחזק את האמון ויוצר מעורבות מתמשכת. זה יכול להיות דרך בלוגים, ניוזלטרים, סרטוני וידאו, פוסטים ברשתות החברתיות או כל תוכן שמדבר אליהם בשפה שהם מבינים ואוהבים.


סיכום

הצלחה אמיתית בשיווק דיגיטלי נובעת משילוב חכם בין תוכן ממומן לתוכן אורגני.

המודעות הממומנות מביאות את הלקוחות לדלת הקדמית, אך התוכן האורגני הוא מה שמחזק את הקשר ומבטיח שהם יישארו לקשר ארוך טווח.

אם אתם רוצים לבנות אסטרטגיה חכמה שמשלבת בין הקמפיינים הממומנים שלכם לבין התוכן האורגני, אני כאן כדי לעזור לכם ליצור את החיבור הנכון.

צרו קשר עוד היום ונתחיל לעבוד על אסטרטגיה שתביא תוצאות לטווח הארוך!


ree

תגובות


bottom of page